lillstomlinson

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

Hääy

Av Lilly Tomlinson - 4 augusti 2012 07:46

Jag hade tänkt att det här skulle bli mitt första inlägg och det skulle handla om att jag har varit på fest.    I 8-9 timmar typ. Men jaja... En på min gård fyllde år. (22) Och jag hade 3 kompisar där 2 killar som går i ettan men de gick up väldigt tidigt och en som går i nian.    Han var där till typ 1 - halv 2 och när han hade gått så gick jag mest runt och pratade med de som var äldre. När typ alla hade gått hem så var det jag, Min mammas sambo och ngr av han som fyllde år's kompisar. Då hittade ngn av de en väska och en jacka men IPhone 4 (säkert s), Plånbok och sprit i.    Så vi kollade på ID kortet och allt sånt och där står det att det var en 95:a. Sen så sökte vi på henne på hitta.se. Och sen när de hade fått adressen så gick dem killarna hem till henne och skulle lämna det... 20 över 3 på natten. Jag vill inte veta vad som hände där.....    

Aaa. Det var min kväll. Och nu har jag sovit i fyra timmar och är väldigt pigg. //Lilly     (kommer ha ett inlägg senare där jag skriver om mig och kanske lägger in en bild)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilly Tomlinson - 10 augusti 2012 13:16

Tjabba! Nu sitter jag i bilen med min kompis och vi ska till mölle! (ingen aning om vad det e) Det är typ där som kullamannen spelades in... Iaf... Ses //Lilly...

Av Lilly Tomlinson - 9 augusti 2012 02:12

Det är natt och klockan är 02:13! Jag är inne på Omegle.com och jag chattar med ngn kille och sover över med en kompis men hon har redan lagt sig! Tänker lägga up en bild för er nattugglor!   Hihi! Kommer lägga up as många bilder nu:      ...

Av Lilly Tomlinson - 8 augusti 2012 20:45


 Älskar denna! Hoppas ni kan se den!   //Lilly   

Av Lilly Tomlinson - 8 augusti 2012 12:12


     Känner ni igen dom här?????    COLE OCH DYLAN SPROUSE!!    (AKA Zack Och Cody) Seryöst! Ush nej mycket sötare innan! ''Cody'' ser ju as läskig ut!! Blää //Lilly    ...

Av Lilly Tomlinson - 8 augusti 2012 09:39


Bara jag som tycket det är roligt att dom (jag vet att det stavas de men gillar mer dom) på Google har fixat spel. Typ här:   Har varit det ganska många dagar nu. Men har ej pallat kolla. Mitt rekord är 10.    //Lilly    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards